סדנת טיפול בלקוחות קשים, תובעניים ולקוחות מתלוננים

הסדנא מיועדת ל: אנשי שירות לקוחות, נציגי שירות טלפוניים, מהנדסי מכירות, ראשי צוותים בשירות לקוחות, מנהלי לקוחות, אנשי מכירות, ועוד.

הסדנא כוללת את הנושאים הבאים: מהות הלקוח הקשה, מיהו לקוח תובעני, כיצד מתמודדים עם תלונות של לקוחות, כיצד מתמודדים עם לקוחות שצורת הפנייה שלהם קולנית ואגרסיבית, שימוש באסרטיביות במהלך השירות ללקוחות הקשים, ניהול משא ומתן למול לקוחות קשים, המשך מכירה או המשך שירות או המשך תהליך גבייה למול לקוחות קשים, סימולציות של לקוחות קשים והדגמת מצבים בהדמייה במהלך ההדרכה של אירועי לקוחות תובעניים.

לפרטים: בועז נחמד 050-5201857