בועז נחמד
יועץ ארגוני, מרצה ומנחה סדנאות email



מאמרים

שאלונים, מאמרים, מצגות פאור פוינט, "עשרת הדברות", שאלוני אישיות, טפסים, סיכומי ספרים מקצועיים, תרגומים של מצגות מקצועיות, מטודולוגיה - כל אלו מוצגים כאן בצורה פשוטה וקלה להורדה (על קבצי וורד ופאור פוינט).

ניתן להשתמש במאמרים ומצגות אלו לכל שימוש הנדרש: ליועצים ארגוניים, למנכ"לים, לסטודנטים, לתלמידים, למנהלים, לעובדים. אפשר לעשות במאמרים אלו שימושים אקדמאיים כמו גם יישומיים. הם ניתנים ללא תמורה וללא שום תשלום. ניתן לצלם אותם או להעתיק או לשכפל - כמה פעמים שנדרש. בכל מקרה, רק אנא, ציינו את שם הכותב. 

 

מצגת פאור פוינט: מהי האינטליגנציה הרגשית, מהו שירות לקוחות, כיצד האינטליגנציה הרגשית נכנסת לתוך השירות ללקוחות החברה, האם וכיצד יש לאינטליגנציה הרגשית השפעה הן על נותן השירות והן על הלקוח. המאמר מבוסס על ספריו המעולים של ד"ר דניאל גולמן ועל הספר אינטיליגנציה רגשית בשירות לקוחות (בהוצאת המרכז לאימונים בעסקים) - המתחברים בצורה ישירה וכמעט בלתי אמצעית לעולם מתן השירות ללקוח.
מהי האינטליגנציה הרגשית, מהו שירות לקוחות, כיצד האינטליגנציה הרגשית נכנסת לתוך השירות ללקוחות החברה, האם וכיצד יש לאינטליגנציה הרגשית השפעה הן על נותן השירות והן על הלקוח. המאמר מבוסס על ספריו המעולים של ד"ר דניאל גולמן ועל הספר אינטיליגנציה רגשית בשירות לקוחות (פיאמנטל) - המתחברים בצורה ישירה וכמעט בלתי אמצעית לעולם מתן השירות ללקוח.
כיצד מארחים אורחים (קניינים, ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים) המגיעים מארץ זרה ורחוקה וכיצד מארחים אותם בישראל, בחברה ולמול אנשים - בני אדם. זהו מאמר חובה לכל מי שעיסוקו (במלואו או בחלקו) באירוח אורחים המגיעים מחול לישראל, ארץ שהיא זרה להם לחלוטין לעיתים קרובות.
מהם איתותי סגירה באומנות המכירה, איך מזהים אותם ומה ניתן לעשות מייד עם הזיהוי שלהם - וכיצד אפשר לגרום לאיתות סגירה מצד הלקוח להפוך ולהיות לעסקה סגורה, חתומה ומשולמת !!! לעיתים יהיו אלו איתותי סגירה פיזיים ולעיתים באמצעות תקשורת לא מילולית מצד הלקוח מאמר זה חשוב מאוד למנהלי מכירות מנהלי אולמות תצוגה, אנשי מכירות, מקדמי מכירות, מהנדסי מכירות ועוד.
החשיבות הגדולה של צרכי הלקוח בכל הנושא הרחב של אמנות המכירה - איננה מוטלת כלל בספק. בדפים הללו ישנה התייחסות מקיפה ורחבה מאוד לכל הקשור לצרכי הלקוח והקשר הישיר ליכולת המכירה לאותו לקוח לאחר בירור צרכים אלו. עשרת הדברות לאיתור וזיהוי צרכי הלקוח מופנות לכל איש מכירות שרואה בלקוח את הדמות החשובה ביותר ורוצה להפוך להיות לדמות יועצת עבור הלקוח - על ידי הבנה טובה יותר של צרכיו והבקשות של הלקוח עצמו
האמנות שב small talk, מה בעצם היא עושה, למול מי עושים זאת, שיחת חולין - מתי אסור, מתי רצוי לקצר, מתי זה הכרחי. קיימת תיאוריה במכירות, לדוגמא, שטוענת כי פגישת עבודה עם לקוח, בלי שיחת החולין לא יכולה להוביל לסגירה. קיימת גישה שטוענת כי שיחת החולין שוברת את הקרח בין הצדדים לדיון ולפגישות. גישות אלו, גם אם הן מעט פטאליות, מצביעות עדיין על החשיבות הגבוהה של שיחת החולין.
מהי אמפטיה, כיצד מגדירים אותה נכון, מדוע כדאי להכיר אותה בתוך מערכת יחסי האנוש, וכיצד ניתן להשתמש בה נכון במהלך מתן שירות ללקוח ובמהלך טיפול בלקוחות קשים, מהן מגבלות האמפטיה ומתי אסור להשתמש בה (כמו לדוגמא, כאשר יש חשש ששימוש באמפטיה יגרום לבקשה מצד הלקוח לפיצוי גבוה)
מצגת פאור פוינט: כל תהליך של גבייה (טלפוני, מכתבים, מיילים או פרונטאלי למול הלקוח) החייב, דורש להיות אסרטיבי למולו. לא להיות רך ולקבל כל בקשה או דרישה שלו מצד אחד ומאידך - לא להיות אגרסיבי מדי למולו. כיצד משפרים את היכולת האישית להיות אסרטיבי, במהלך תהליך הגבייה
מצגת פאור פוינט:האסרטיביות (דעתנות - בעברית) כפי שהיא משתקפת בראי הניהול וכיצד יכול מנהל לשפר יכולות עצמיות אישיות חשובות אלו. מצגת זאת הינה חובה לכל מנהל המעוניין לשפר את יכולותיו האישיים כמנהל אסרטיבי למול עובדיו, עמיתיו והספקים שלו (חיצוניים ופנימיים).
אפקט הרושם הראשוני בשירות, מכירות, ניהול, גבייה - וכיצד ניתן להיעזר בו על מנת להגדיל את האפקטיביות של השיחה או של הפגישה. כל פגישה (פגישת עבודה, אישית, קרייריסטית וכדומה) מייצרת את אפקט הרושם הראשוני בין שני אנשים. לא ניתן להימנע מזה בשום צורה ולכן חייבים להכיר את האפקט הזה וללמוד לנהל אותו בצורה חכמה.

email
בניית אתרים