בועז נחמד
יועץ ארגוני, מרצה ומנחה סדנאות email



סודות המכירה במחירים גבוהים

סודות המכירה במחירים גבוהים

הכשרה מקצועית מתקדמת במכירת מוצרי ושירותי פרימיום ומותגי יוקרה

סדנה פנים-ארגונית בהדרכת ד"ר דן הרמן ובועז נחמד

 

 

שפרו את הרווחיות של צוות המכירה שלכם - ביום אחד:

בין אם אתם מוכרים אך ורק פרימיום או יוקרה ובין אם יש לכם בתמהיל המוצרים והשירותים "קצה גבוה", שיפור מיומנויות המכירה במחירים גבוהים ישפיע מיידית על הרווח שלכם. בסדנה יישומית זו ירכוש צוות המכירה שלכם כלים למכור בהצלחה ללקוחות שמוכנים לשלם יותר כדי לקבל יותר ולעשות את זה בטלפון, בצ'אט, במייל ובמיוחד פנים-אל-פנים בחנות, באולם התצוגה, במשרד או בכל מקום אחר.

 

למי הסדנה מיועדת:

הסדנה מיועדת הן לחברות קמעונאיות והן לנותני שירותים, בכל ענף, אשר משווקים מוצרי ושירותי פרימיום ומותגי יוקרה. הסדנה מכוונת לאנשים המעורבים בפועל במכירה והיא מותאמת לצרכי הארגון ולרמת המשתתפים.

¬   דרג ניהול בכיר.

¬   מנהלי שיווק ופיתוח עסקי ומנהלי מכירות המבצעים מכירה באופן אישי או משמשים כמנטורים לצוות מכירה

¬   נציגי מכירות בכל הרמות.

¬   נציגי שירות לקוחות.

 

איזה כלים וידע יישומי תקבלו בסדנה?

  1. איך תזהו את הסוגים השונים של לקוחות שמוכנים לשלם מחירים גבוהים ואת המניעים של כל סוג
  2. איך תדעו עבור מה לבדיוק הקוח מוכן לשלם מחיר גבוה
  3. איך תיצרו ערך נתפס גבוה למוצרים ולשירותים שלכם
  4. איך תעצבו חווית לקוח שגורמת ללקוחות לשלם בשמחה מחירים גבוהים
  5. איך תשתמשו בטכניקות פסיכולוגית כדי להשפיע על נכונות הלקוח לשלם יותר
  6. איך תשלטו בתהליך הקניה, בקצב הקניה ובתזמון קבלת ההחלטה לקנות
  7. איך תנהלו תהליך מגע שלם עם הלקוח שמבשיל אותו לקניה במחירים גבוהים משלב הטלפון, הצ'אט או האימייל ועד למפגש פנים אל פנים
  8. איך תהפכו לאנשים שמסוגלים למכור יקר ותסגלו לעצמכם את ההתנהגות הנדרשת.

 

כאשר הסדנה הפנים ארגונית מכוונת למנהלים בארגון היא עשויה להיות ממוקדת בנושאים אסטרטגיים ושיווקיים רחבים יותר כמו:

ü    בניית אסטרטגיות שיווק ומכירה ללקוחות אמידים

ü    הקמה וניהול של מחלקות שירות ומועדוני VIP

ü    חדשנות פרימיום: פיתוח מוצרים ושירותים חדשים

ü    פיתוח מותגי יוקרה

ü    שיווק דיגיטלי של מוצרי פרימיום ומותגי יוקרה.

 

על המנחים:

על ד"ר דן הרמן

ד"ר דן הרמן מנכ"ל "חברת יתרונות תחרותיים" לייעוץ אסטרטגי ולשירותי שיווק הוא אסטרטג עסקי-שיווקי ומומחה בעל שם עולמי ליצירת בידול ועליונות תחרותית לחברות.

בעבר היה סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים ומשנה למנכ"ל בקבוצת דחף וכן כיהן בתפקידי ניהול בכיר במשרד הפרסום באומן-בר ובמשרדי פרסום, מחקר ומיתוג נוספים. הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה.

ד"ר הרמן כתב מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל ("המדריך לבוני מותגים", "יתרון לא הוגן") ובמדינות אחרות, לרבות Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב- Amazon.com שם הוא מקבל ציון ממוצע של חמישה כוכבים.


 

על בועז נחמד

בועז נחמד, יועץ ארגוני, מרצה ומנחה סדנאות,  הוא מומחה בתהליכי מכירה, משא ומתן, שירות וגביה. מר נחמד הוא מחבר הספרים "הצ'ק בדואר", "פאזל המכירה", "הלקוח תמיד צודק", "תורת הגבייה" ו- "מו'מחה - משא ומתן". הוא חיבר מאמרים רבים בתחומי מומחיותו שפורסמו בסטטוס, גלובס, מנהלים, ניהול, פורום שיווק, תעשיות, אותות ועוד.

בועז נחמד הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ולימודי עבודה ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל-אביב.

 

 

למידע נוסף:

ד"ר דן הרמן, טלפון: 03-6436186   מייל:  contact@itronot.com  

בועז נחמד, טלפון: 050-5201857   מייל: boaz8@zahav.net.il

 



email
בניית אתרים